مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 21:402022-01-17سياسي

نگاهداری: در دفاع از محرومین کوتاه نمی آییم


بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس در نشست امضای تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در تحقق رهنمودهای رهبری و دفاع از حقوق محرومین سرسازش با صاحبان زر و زور نداریم مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) و بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس با یکدیگر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، در ابتدای این نشست رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به نقش بزرگ این کمیته در حمایت از محروم زدایی از گام های بلند کمیته امداد برای توانمندسازی محرومین تحت پوشش این شبکه خبر داد.

در ادامه این جلسه بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به منشور اخلاقی پژوهشگران مرکز پژوهش های مجلس گفت: پژوهشگران مرکز پژوهش ها در قالب منشور اخلاقی این مرکز هم پیمان شده اند تا فریادگر صداهای ناشنیده و حقوق مردم به ویژه محرومین باشند.

وی ادامه داد: در تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و دفاع از منافع مردم و محرومین با رویکرد تخصصی و کارشناسی سر سازش با صاحبان زر و زور نداریم.

رییس مرکز پژوهش های مجلس در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: مرکز پژوهش ها در صدد است از کارگزار پیرو به کارفرمای پیشرو تبدیل شود و صرفا فعالیت های خود را محدود به اقدامات پسینی و اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: در دفاع از محرومین کوتاه نمی آییم

نگاهداری: در دفاع از محرومین کوتاه نمی آییم