مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 21:352022-01-17اجتماعي

بارش سنگین همه را غافلگیر کرده است/ پلیس: در آماده باش صددرصدی هستیم


بارش سنگین برف از صبح امروز کرمانشاهیان را غافلگیر کرده است، رییس پلیس راه استان با بیان اینکه شریان های اصلی کرمانشاه باز است از همشهریان خواست که حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و از سلامت وسایل گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

- سرهنگ دستغیب در گفت وگو با خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت راه های استان، اظهار داشت: مسیرهای فرعی و روستایی منطقه اورامانات به طور کلی مسدود می باشد و همین طور روستاهای کوزران، گهواره و محور حیدریه (مل نی ) به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود است.

وی تصریح کرد:کلیه ی مسیرهای اصلی در استان کرمانشاه باز است و محورهای سرپل ذهاب به  اسلام آباد غرب؛ گیلانغرب به اسلام آباد غرب و اسلام آباد غرب به کرمانشاه با توجه به شروع بارش برف تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رییس پلیس راه استان ادامه داد: در کلیه محورهای شرق استان کرمانشاه تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است  البته این تا زمانی است که شاهد بارش برف نباشیم؛ در مابقی مسیرها نیز تردد فقط با زنجیر چرخ انجام خواهد شد.

وی ضمن اشاره به شرایط جوی استان تا پایان هفته اظهار داشت : از کلیه هم استانی های عزیز درخواست می کنیم که از ترددهای بی مورد در سطح استان بپرهیزند و در صورت امکان از زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی و سالم بودن خودرو خود اطمینان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش سنگین همه را غافلگیر کرده است/ پلیس: در آماده باش صددرصدی هستیم

بارش سنگین همه را غافلگیر کرده است/ پلیس: در آماده باش صددرصدی هستیم