مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 20:552022-01-17اجتماعي

تمامی محورهای اصلی و شریانی اسدآباد باز است


مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد از بازگشایی تمامی راه های شریانی و اصلی این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه مورد خاصی در این راه ها وجود ندارد.

- ساسان رستمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مه آلودگی و آغاز بارش برف و کولاک در گردنه اسدآباد و تمامی محورهای شهرستان از ساعت یک بامداد امروز اظهار کرد: قبل از بارش برف و کولاک سراسری همکاران راهداری در چهار راهدارخانه سطح شهرستان شامل گردنه اسدآباد، مرکز اداره، کلیایی و چهاردولی مستقر بودند و با آغاز بارش برف و کولاک تا این لحظه نسبت به برف روبی تمامی محورهای سطح شهرستان مشغول هستند.

وی با بیان اینکه از بامداد امروز تاکنون بیش از 500 تن ماسه و نمک برای برف روبی و بازگشایی محورهای سطح شهرستان مورد استفاده قرار گرفته تصریح کرد: در حال حاضر از شدت کولاک و بارش ها در گردنه اسدآباد و سایر محورهای شهرستان کاسته شده و تمامی راه های شریانی و اصلی سطح شهرستان باز هستند.

رستمی همچنین با اشاره به باز بودن تمامی راه های روستایی به واسطه برف روبی توسط همکاران راهداری شهرستان خاطر نشان کرد: محور معدود روستاهایی نیز که پیش از این بازگشایی شده بود دوباره به دلیل شدت بارش ها مسدود شده که بازگشایی محور این روستاها نیز توسط همکاران در حال بازگشایی مجدد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی محورهای اصلی و شریانی اسدآباد باز است

تمامی محورهای اصلی و شریانی اسدآباد باز است