مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:552022-01-17دانش

مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد تمدید شد


مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت برای کنکور کارشناسی ارشد 1400 با توجه به اعلام اصلاحات و رشته محل های جدید تا جمعه اول بهمن ماه 1400 تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با توجه به مصوبه نوزدهمین جلسه تاریخ 11 دی ماه 1400 شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی، مقرر شد مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل هایی که ظرفیت آنها خالی مانده، همراه با رشته محل های جدید در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 انجام شود.

متقاضیانی که در آزمون آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون، نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود که در سایت سازمان سنجش درج شده (حداکثر 100 کدرشته محل) از مجموعه های امتحانی مجاز اقدام کنند.

با توجه به اعلام رشته محل های جدید در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در تاریخ 22 دی ماه 1400، اصلاحات جدید در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند ترتیبی اتخاذ شد که بتوانند تا پایان روز جمعه اول بهمن ماه 1400 نسبت به انتخاب رشته در این مرحله اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد تمدید شد

مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد تمدید شد