مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:452022-01-17دانش

ابلاغ طرح ملی ترویج کارآفرینی در دانشگاه ها پس از تایید وزیر علوم


تدوین طرح ملی ترویج کارآفرینی در دانشگاه های کشور در وزارت علوم در حال نهایی شدن است و پس از تایید وزیر علوم به دانشگاه ها ابلاغ می شود.

- تدوین طرح ملی ترویج کارآفرینی در دانشگاه های کشور در وزارت علوم در حال نهایی شدن است و پس از تایید وزیر علوم به دانشگاه ها ابلاغ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم در نشست مشترک با دکتر مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با توجه به اهمیت اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و تأکید وزیر علوم بر ارائه راهکاری در این خصوص، معاونت فناوری و نوآوری با کمک سایر بخش های وزارت علوم، تدوین طرح ملی ترویج کارآفرینی در دانشگاه های کشور را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: بر اساس این طرح، از ایجاد اشتغال مبتنی بر دانش که در قالب فعالیت در شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور صورت بگیرد، با استفاده از ظرفیت صندوق رفاه دانشجویان، صندوق پژوهش و فناوری و سایر صندوق های مرتبط مانند صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت خواهد شد.

به نقل از وزارت علوم، دکتر مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نیز با استقبال از تدوین طرح ملی ترویج کارآفرینی در دانشگاه های کشور گفت: صندوق رفاه دانشجویان آمادگی کامل دارد در چارچوب وظایف خود حداکثر حمایت را از اجرای این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ طرح ملی ترویج کارآفرینی در دانشگاه ها پس از تایید وزیر علوم

ابلاغ طرح ملی ترویج کارآفرینی در دانشگاه ها پس از تایید وزیر علوم