مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:202022-01-17پزشكي

سنندج/ فوت یک نفر بر اثر سقوط سایه‎ بان بیمارستان


فرد متوفی حدود 50 سال دارد و به همراه بیماری برای تزریق آمپول به این بیمارستان مراجعه کرده بود که بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اثر سقوط سایه بان ورودی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج، فرد همراه یک بیمار سرپایی جان خود را از دست داد.

دکتر صدیق جدیدالاسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ظهر امروز روی داد که هنوز علت سقوط این سایبه بان مشخص نیست و در دست بررسی قرار دارد.

وی افزود: فرد متوفی حدود 50 سال دارد و به همراه بیماری برای تزریق آمپول به این بیمارستان مراجعه کرده بود که بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است، اضافه کرد: پس از این حادثه اقدامات فوری برای نجات این فرد انجام گرفت و تیمی از کادر درمان آماده شدند تا اقدامات درمانی لازم را انجام دهند اما متاسفانه این جان خود را از دست داده بود.

دکتر جدیدالاسلامی افزود: تیم آتش نشانی این فرد را از زیر سایه بان خارج کردند و دقایقی بعد از حادثه جلسه ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان، کارشناسان فنی و رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد تا حادثه بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج/ فوت یک نفر بر اثر سقوط سایه‎ بان بیمارستان

سنندج/ فوت یک نفر بر اثر سقوط سایه‎ بان بیمارستان