مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 17:202022-01-17دانش

سومین رویداد الگو ها و راهکار های نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدسعید سیف در سومین رویداد الگو ها و راهکار های نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت عنوان کرد: یکی از مهم ترین فعالیت هایی که در سال های اخیر در وزارت علوم پیگیری شده است طرح تحول در همکاری های دانشگاه ها و موسسات .

- سومین رویداد الگو ها و راهکار های نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت به همت دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم، برگزار و از 3 ایده برتر برگزیده از بین یکصد ایده، تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدسعید سیف در سومین رویداد الگو ها و راهکار های نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت عنوان کرد: یکی از مهم ترین فعالیت هایی که در سال های اخیر در وزارت علوم پیگیری شده است طرح تحول در همکاری های دانشگاه ها و موسسات پژوهشی با جامعه و صنعت بوده است.

وی افزود: این طرح با 6 هدف کلان، 8 راهبرد اصلی و 44 اقدام و برنامه و همچنین با این چشم انداز که دانشگاه ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری شریک راهبردی جامعه و صنعت در تدوین و اجرای برنامه های توسعه پایدار کشور هستند، به دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی ابلاغ شده است.

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم ادامه داد: از اهداف مهم این طرح می توان به افزایش متوسط سالانه 10 درصدی حجم قرارداد های ارتباط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین رویداد الگو ها و راهکار های نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت برگزار شد

سومین رویداد الگو ها و راهکار های نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت برگزار شد