مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 17:152022-01-17اقتصادي

هیچ استانی قطعی گاز ندارند/ مردم در مصرف صرفه جویی کنند


وزیر نفت با دعوت مردم به مصرف بهینه گاز اعلام کرد: با تلاش همکاران در هیچ کدام از استان های کشور با قطعی گاز یا مشکل در تأمین سوخت صنایع روبه رو نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جواد اوجی وزیر نفت امروز (دوشنبه، 27 دی ماه) پس از  بازدید از مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: امروز در بازدیدی سرزده از این مرکز در جریان روند تولید گاز در کشور قرار گرفتیم.

وی مقدار تزریق گاز شیرین به خطوط سراسری کشور را روزانه 840 تا 850 میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: براساس گزارشی که امروز ارائه شد روزانه بیش از 580 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و تجاری مصرف شده و بیش از 125 میلیون مترمکعب گاز در اختیار نیروگاه ها قرار گرفته است.

وزیر نفت تصریح کرد: حجم گاز تحویلی به نیروگاه ها امسال نسبت به پارسال روزانه 20 میلیون مترمکعب افزایش یافته که افزون بر کاهش مصرف سوخت مایع به محیط زیست هم کمک کرده است.

اوجی با بیان اینکه با تلاش همکاران در هیچ کدام از استان های کشور با قطعی گاز یا مشکل در تأمین سوخت صنایع روبه رو نبودیم، تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم همان گونه که تاکنون کمک کردند در ادامه مسیر هم خادمان خود در شرکت ملی گاز ایران را یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ استانی قطعی گاز ندارند/ مردم در مصرف صرفه جویی کنند

هیچ استانی قطعی گاز ندارند/ مردم در مصرف صرفه جویی کنند