مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:102022-01-17حوادث

امدادرسانی به بیش از سه هزار نفر حادثه دیده ناشی از سیل ، آبگرفتی ، برف و کولاک


نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان فارس طی 72 ساعته گذشته به بیش از سه هزار نفر امدادرسانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با بیان اینکه با شروع فعالیت سامانه بارشی جدید طی 72 ساعت گذشته  در 11 شهرستان این استان سیل ، آبگرفتگی ، برف و کولاک گزارش شده است ، عنوان کرد: نیروهای امدادی و تخصصی جمعیت هلال احمر استان فارس با حضور به موقع در مناطق آسیب دیده ناشی از سیل و کولاک به سه هزار و 259 نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده اند.

حسین درویشی از حضور 132 نیروی عملیاتی فعال در این حوادث خبر داد و افزود: 34 تیم تخصصی امداد و نجات در سیلاب و کولاک همراه با 32 دستگاه خودروی عملیاتی کمک دار در مناطق مختلف کوهستانی و سیلابی استان اقدام به امدادرسانی به 704 خانوار کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس همچنین اظهار کرد: 441 دستگاه خودرو نیز طی این مدت از خدمات امدادی هلال احمر فارس در محورهای کوهستانی بهره برده اند.

وی در ادامه یادآور شد : توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله پتو، نایلون پوششی، موکت، چادر ، والور و بسته غذایی در مناطق سیل زده استان نیز توسط هلال احمر فارس صورت پذیرفت.

لازم به ذکر است سیل و برف و کولاک در 11 شهرستان فارس ائم از رستم ، آباده ، اقلید ، داراب ، سپیدان ، قیروکارزین ، ممسنی ، خرم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به بیش از سه هزار نفر حادثه دیده ناشی از سیل ، آبگرفتی ، برف و کولاک

امدادرسانی به بیش از سه هزار نفر حادثه دیده ناشی از سیل ، آبگرفتی ، برف و کولاک