مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:102022-01-17دانش

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین بنیاد ایران شناسی و دانشگاه آزاد اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری بین بنیاد ایران شناسی و دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع همکاری های بین المللی علمی، آموزشی و فرهنگی با شعب خارج از کشور این دانشگاه به امضای آیت الله سیدمحمد خامنه ای رییس بنیاد ایران شناسی و دکتر .

- تفاهم نامه همکاری بین بنیاد ایران شناسی و دانشگاه آزاد اسلامی به امضای رییس بنیاد ایران شناسی و رییس دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری بین بنیاد ایران شناسی و دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع همکاری های بین المللی علمی، آموزشی و فرهنگی با شعب خارج از کشور این دانشگاه به امضای آیت الله سیدمحمد خامنه ای رییس بنیاد ایران شناسی و دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

این تفاهم نامه که برپایه اهداف علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و قوانین جاری با حفظ منافع متقابل منعقد شده، در حوزه های همکاری مختلف از جمله طراحی و اجرای طرح های مشترک پژوهشی، علمی، تاریخی و فرهنگی در زمینه ارتقای آگاهی‎ بخشی درخصوص ایران شناسی و شناساندن ظرفیت های فرهنگی، تمدنی، ایرانی و اسلامی کشور در عرصه بین الملل توسط دانشگاه ، تبادل تجربیات، اسناد، اطلاعات و کتب علمی، پژوهشی و آموزشی و برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهشی، نشست های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین بنیاد ایران شناسی و دانشگاه آزاد اسلامی

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین بنیاد ایران شناسی و دانشگاه آزاد اسلامی