مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:452022-01-17اجتماعي

الزام استفاده از مصالح استاندارد در ساخت و سازهای پایتخت


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اقدامات انجام شده برای ایمنی ساختمان ها در برابر حوادث را تشریح کرد و گفت: استفاده از مصالح استاندارد در پروژه های ساختمانی شهر تهران الزامی است و به صورت مرتب کنترل می شود.

- معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اقدامات انجام شده برای ایمنی ساختمان ها در برابر حوادث را تشریح کرد و گفت: استفاده از مصالح استاندارد در پروژه های ساختمانی شهر تهران الزامی است و به صورت مرتب کنترل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا صارمی با بیان اینکه موضوع ایمنی شهرها در برابر مخاطرات طبیعی یکی از اهداف اصلی برنامه ریزی شهری است،گفت: زلزله به عنوان پدیده ای طبیعی، زمانی مخاطره آمیز و بحران آفرین است که آمادگی لازم برای رویارویی با آن را نداشته باشیم و تجربه زلزله های روی داده در کشور نشان می دهد که کشور ما باید برای مواجهه با پدیده های طبیعی آمادگی بیشتری داشته باشد تا در زمان وقوع چنین حوادثی، خسارت ها به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: اگرچه نمی توان از وقوع زلزله جلوگیری کرد اما با مدیریت، برنامه ریزی و انجام اقدامات مناسب، می توان آسیب های ناشی از این پدیده را کاهش داد.

آنچه از زلزله یک فاجعه می سازد، عدم آمادگی به منظور مقابله با آن و پیشگیری از عواقب زیانباری است که به بار می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام استفاده از مصالح استاندارد در ساخت و سازهای پایتخت

الزام استفاده از مصالح استاندارد در ساخت و سازهای پایتخت