مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:352022-01-17سياسي

نیاز به 30میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی موزه دست بافته های سیرجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: برای راه اندازی موزه دست بافته های داری سیرجان به 30میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: برای راه اندازی موزه دست بافته های داری سیرجان به 30میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فریدون فعالی در نشست مشترک با نماینده مردم سیرجان وبردسیر در مجلس شورای اسلامی و معاون فرماندار، شهردار و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت های معدنی و صنعتی شهرستان سیرجان در خصوص مسایل پیرامون شهر ثبت جهانی سیرجان با اشاره به اینکه برای راه اندازی موزه دست بافته های داری این شهرستان به 30میلیارد ریال اعتبار نیاز است افزود: این اعتبار برای فعالیت هایی همچون انجام مطالعات و طرح محتوایی و همچنین خرید اموال این موزه در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری مسئولان محلی این شهرستان تامین شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان به دبیرخانه شهر جهانی سیرجان اشاره کرد و گفت: به زودی فردی توانمند برای ریاست این دبیرخانه معرفی می شود که کمیته های مختلفی همچون کمیته آموزش، تحقیق و پژوهش، تولید و حمایت از هنرمندان صنایع دستی این شهرستان را تشکیل می دهد و بر توسعه این کمیته ها تاکید خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به 30میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی موزه دست بافته های سیرجان

نیاز به 30میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی موزه دست بافته های سیرجان