مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:252022-01-17سياسي

آشنایی با سیاست ها و راهبردهای دفاتر تسهیلگری در کاهش آسیب های اجتماعی محلی


پیش نشست دومین همایش ملی سیاست گذاری اجتماعی در ایران با عنوان آشنایی با سیاست ها و راهبردهای دفاتر تسهیلگری در کاهش آسیب های اجتماعی محلی توسط پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاددانشگاهی به صورت وبینار برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پیش نشست دومین همایش ملی سیاست گذاری اجتماعی در ایران با عنوان آشنایی با سیاست ها و راهبردهای دفاتر تسهیلگری در کاهش آسیب های اجتماعی محلی توسط پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاددانشگاهی به صورت وبینار برگزار شد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی روز دوشنبه، 27 دی ماه، در این نشست با بیان اینکه هر نوع فعالیت و برنامه ریزی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند کسب شناخت از وضعیت حاکم است، اظهار کرد: حاشیه نشینی یک پدیده ی اجتماعی مختص عصر کنونی نیست بلکه ریشه در ادوار گذشته دارد و تنها تفاوت عمده (نظری و مصداقی) مربوط به ریشه های تاریخی، عوامل شکل گیری و نحوه ی مواجهه ی متولیان امر با این پدیده، است.

بدرشکوهی، ادامه داد: متاسفانه در کشور ما بیشتر با یک نگاه کالبدی به این موضوع پرداخته شده است، در حالیکه در سایر کشورها و جوامع، نگاه، بیشتر نگاه اجتماعی و فرهنگی است.

حاشیه نشینی، محصول بی برنامگی متولیان وی، حاشیه نشینی را محصول بی برنامگی متولیان و عدم درک مناسب از ماهیت این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با سیاست ها و راهبردهای دفاتر تسهیلگری در کاهش آسیب های اجتماعی محلی

آشنایی با سیاست ها و راهبردهای دفاتر تسهیلگری در کاهش آسیب های اجتماعی محلی