مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:202022-01-17سياسي

ایرانسل روابط عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد


ایرانسل لوح تندیس «نشان ویژه روابط عمومی سرآمد دیجیتال» و تندیس «جایزه ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» را دریافت کرد.

- ایرانسل لوح تندیس نشان ویژه روابط عمومی سرآمد دیجیتال و تندیس جایزه ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و مراسم پایانی هجدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، با پیام ویدیویی خانم تسوکو سوقی هارا رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) به عنوان سخنران ابتدایی و سخنرانی دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان سخنران پایانی و با شعار روابط عمومی پساکرونا؛ تغییرات، الزامات و پیامدها صبح و عصر امروز یکشنبه 26 دی 1400، با حضور فعالان ارتباطات و روابط عمومی ایرانی و بین المللی، در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

در این سمپوزیوم که با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) و با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران به عنوان دبیر علمی برگزار شد، متخصصان رشته ارتباطات و روابط عمومی، طی سخنرانی ها و کارگاه های تخصصی، آخرین یافته ها و دیدگاه های خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل روابط عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد

ایرانسل روابط عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد