مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:152022-01-17سياسي

از توسعه مراکز پسماند تا لزوم حل ریشه ای معضل کمبود پارکینگ در قم


در بیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، ضمن اصرار اعضای شورا برای دریافت 100 میلیارد ریال وام از صندوق ملی محیط زیست برای توسعه مراکز پسماند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم امروز به ریاست حسین اسلامی، معاونان شهردار و اعضای شورای شهر در سالن جلسات ساحتمان شهید باکری برگزار و لوایح رسیده مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان شهردار قم در این جلسه بر حل ریشه ای معضل کمبود پارکینگ تأکید کردند و نسبت به حادتر شدن سالانه این مشکل در قم هشدار دادند.

رییس کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم در همین رابطه ابراز کرد: طی 6 سال گذشته هزاران کسر پارکینگ در ماده 100 رسیدگی و تبدیل به رأی شده است، درحالی که فضای پارک احداث شده بسیار ناچیز بوده است.

سید محمدحسین دهناد گفت: هزینه کسر پارکینگ تناسبی با ساخت پارکینگ ندارد، از طرفی این هزینه ها نیز بیشتر برای تملکات شهرداری هزینه می شود و صرف احداث پارکینگ نمی شود.

معاون شهردار قم نیز در این جلسه با بیان اینکه در بحث ساخت پارکینگ حوزه حمل ونقل و ترافیک هیچ مدخلیتی ندارد و هیچ اختیار قانونی برای آن دیده نشده است و فقط این مسئله در حوزه شهرسازی و صدور پروانه بررسی می شود گفت: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توسعه مراکز پسماند تا لزوم حل ریشه ای معضل کمبود پارکینگ در قم

از توسعه مراکز پسماند تا لزوم حل ریشه ای معضل کمبود پارکینگ در قم