مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:102022-01-17سياسي

همه خودروهای سبک و سنگین اداره بنادر شرق هرمزگان در خدمت سیل زدگان قرار گرفت


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: 6 دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری و ادوات راهسازی از سوی این بنادر به منظور تسریع در بازگشایی راهها به مناطق سیل زده در شرق استان گسیل شده و تا برطرف شدن مشکلات ناشی از سیلاب و تا سپری شدن روزهای پر بارش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان صبح امروز با اشاره به سیل ویرانگر روزهای دوازدهم و سیزدهم دی ماه سال جاری در هرمزگان اظهار داشت: در پی وقوع سیلاب به ویژه در مناطق شرق استان، انواع ماشین آلات سنگین راهداری و ادوات راهسازی شامل کامیون، بیل مکانیکی، لودر و پمپ روبین از سوی بنادر شرق استان و با مشارکت بخش خصوصی به مناطق سیل زده گسیل شد.

وی بیان داشت: ارسال این تعداد ماشین آلات همراه با اپراتور مربوط در اختیار ستاد مدیریت بحران شهرستان میناب قرار گرفته است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان ضمن اعلام آمادگی مجموعه بنادر و دریانوردی شرق استان جهت خدمات رسانی بهتر و کمک های امدادی هر چه بیشتر به مناطق سیل زده یادآور شد: با توجه به هشدارهای جدید هواشناسی هرمزگان مبنی بر شدت بارش ها از یکشنبه26 تا سه شنبه 28 دی ماه در غالب نقاط به ویژه نیمه شرقی استان، تمامی دستگاه و ماشین آلات  ماموری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه خودروهای سبک و سنگین اداره بنادر شرق هرمزگان در خدمت سیل زدگان قرار گرفت

همه خودروهای سبک و سنگین اداره بنادر شرق هرمزگان در خدمت سیل زدگان قرار گرفت