مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:102022-01-17سياسي

تاکید دادستانی مرکز استان بر حمایت از تولیدات داخلی سیستان وبلوچستان


سرپرست معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی وانقلاب مرکز سیستان وبلوچستان بر لزوم حمایت همه جانبه نهادها از تولیدات داخل استان تاکید کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی وانقلاب مرکز سیستان وبلوچستان بر لزوم حمایت همه جانبه نهادها از تولیدات داخل استان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- ابوالفضل احمدزاده در حاشیه بازدید از کارخانه آرمان سلامت نیمروز که در محل شهرک صنعتی زاهدان انجام شد اظهار کرد: سیستان وبلوچستان به لحاظ ظرفیت های موجود بسیار غنی و مستعد است اما جذب سرمایه گذار در حد قابل قبول انجام نمی شود که مسئولان امر باید در این خصوص اهتمام ویژه تری داشته باشند.

وی افزود: یکی دیگر از نکاتی که باید بر آن تاکید داشت حمایت از سرمایه گذاران و کارخانجاتی است که در داخل استان و علیرغم تمام کمبودها و موانع سدراه مشغول فعالیت هستند و ضمن اشتغالزایی تعداد زیادی از شهروندان، باعث پیشرفت و توسعه استان می شوند.

به گفته احمدزاده؛ آرمان سلامت نیمروز نیز جزو آن دسته از کارخانجاتی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مدت زمان کوتاه اما با بالاترین کیفیت در حوزه تولید ماسک و سایر ملزومات بیمارستانی آغاز بکار کرده و در همین مدت زمان اندک برای اولین بار در کشور موفق به کسب پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دادستانی مرکز استان بر حمایت از تولیدات داخلی سیستان وبلوچستان

تاکید دادستانی مرکز استان بر حمایت از تولیدات داخلی سیستان وبلوچستان