مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:052022-01-17سياسي

خسارت سیل به زیرساخت های سه قلعه سرایان / برنامه ریزی کوتاه مدت آغاز شد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیشترین برآورد خسارت های بارندگی مربوط به شهر سه قلعه است، گفت: - ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیشترین برآورد خسارت های بارندگی مربوط به شهر سه قلعه است، گفت: در مرحله نخست برای جبران این خسارت ها باید در کوتاه مدت برنامه ریزی شود.

علیرضا عباس زاده، امروز دوشنبه 27 دی در بازدید از مناطق سیل زده سه قلعه شهرستان سرایان به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: بارندگی های اخیر در منطقه شهر سه قلعه باعث آب گرفتگی و ایجاد مشکل برای مردم شد که خوشبختانه مجموعه دستگاه های اجرایی و به ویژه خود مردم در همان ساعات اولیه پای کار بودند که توانستند از خسارت های بیشتر جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بارش های رگباری در این منطقه در سه دهه اخیر بی سابقه بوده است، گفت: این بارندگی ها به حوزه زیرساخت ها جاده ای، کشاورزی و واحدهای صنعتی خسارت های جدی وارد کرده است و اکنون امدادرسانی در حال انجام است.

عباس زاده ادامه داد: باید منشاء این خسارت ها شناسایی شود البته بخش عمده آن مشخص است و در مرحله نخست برای جبران این خسارت ها باید در کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل به زیرساخت های سه قلعه سرایان / برنامه ریزی کوتاه مدت آغاز شد

خسارت سیل به زیرساخت های سه قلعه سرایان / برنامه ریزی کوتاه مدت آغاز شد