مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:002022-01-17سياسي

95 درصد تخلفات به سبب ناآگاهی مدیران از قوانین مالی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: 95 درصد تخلفات به سبب ناآگاهی مدیران از قوانین مالی است از این رو لازم است افراد پیش از گرفتن مسئولیت ها تحت آموزش های لازم در این خصوص قرار گیرند.

- آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در دیدار با علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه بی توجهی به تخصیص از تهدیدهای جدی در دستگاه های اجرایی است، اظهار کرد: باید جلو جابه جایی ردیف های اعتباری به عنوان یک تخلف جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه 95 درصد تخلفات به سبب ناآگاهی مدیران از قوانین مالی است تصریح کرد: در این راستا لازم است افراد پیش از گرفتن مسئولیت ها تحت آموزش های لازم در این خصوص قرار گیرند.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه ها در جلوگیری و پیشگیری از مشکلات بودجه ای افزود: الکترونیکی شدن فعالیت دیوان محاسبات نقش مهمی در افزایش نظارت بر فعالیت دستگاه ها دارد و با توجه به بالا بودن حجم اعتبارات و پروژه ها، دیوان محاسبات باید به صورت مستمر و با حساسیت ویژه نظارت خود را انجام دهد.

صفایی بوشهری بر تعامل مستمر دیوان محاسبات با سازمان بازرسی تأکید کرد و بیان کرد: دیوان محاسبات به سمت سیستم الکترونیک برود تا بتواند به صورت لحظه ای عملکرد دستگاه ها را پایش و نظارت کند و جلوی ضربه زدن به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد تخلفات به سبب ناآگاهی مدیران از قوانین مالی است

95 درصد تخلفات به سبب ناآگاهی مدیران از قوانین مالی است