مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:452022-01-17سياسي

مجوز ساخت بیمارستان محلی در بخش قهستان درمیان اخذ شد


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز ساخت بیمارستان محلی در بخش قهستان شهرستان درمیان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ شد.

- حسین خسروی اسفزار، امروز دوشنبه 27 دی در نشست بررسی مهمترین مسائل و مشکلات شهرستان درمیان با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی اظهار داشت: کار اجرایی وظیفه ذاتی نماینده مجلس نیست اما بارها حل مشکلات از سوی مردم از من نماینده مطالبه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: حل مشکلات مردم از وظایف دولت است که در این زمینه هم مسوولان وارد میدان هستند و اقدامات خوبی در حال انجام است.

نماینده مردم سه شهرستان خراسان جنوبی از دریافت مجوز ساخت بیمارستان محلی بخش قهستان درمیان خبر داد و گفت: گرفتن مجوز بخش میان دشت شهرستان هم انجام شده که البته با تلاش و همراهی همه مسوولان این اقدام رقم خورد.

وی بیان کرد: با تلاش اداره کل راه و شهرسازی برای محور اسدیه به گزیک پیگیر گرفتن اخذ مجوز ماده 23 هستیم و پیگیری ها در حال انجام است.

خسروی با بیان اینکه راه اندازی جایگاه سی ان جی یکی از مشکلات جدی ما در شهرستان درمیان است که پیگیری این موضوع از ابتدا در دستور کار قرار گرفت، اضافه کرد: با وزیر نفت دیداری داشتم و مشکل را منتقل کردم و قرار شده که بخش خصوصی ورود پیدا کند که هماهنگی ها با بخش خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ساخت بیمارستان محلی در بخش قهستان درمیان اخذ شد

مجوز ساخت بیمارستان محلی در بخش قهستان درمیان اخذ شد