مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:452022-01-17اجتماعي

آمادگی استان زنجان برای اسکان مسافران در راه مانده


مدیرکل بحران استان زنجان با اشاره به اینکه محل هایی برای اسکان مسافران در زنجان و شهرستان های تابعه برای اسکان موقت مسافران در نظر گرفته شده است، - گفت: اقدامات لازم برای اسکان موقت مسافران در این محل ها انجام شده است.

صفی اله کرامتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه هر ساله محل هایی را برای اسکان مسافران در راه مانده در نظر گرفته می شود، اظهارکرد: با توجه به حجم بالای بارش در زنجان و شهرستان های تابعه بیش از 120 مسجد و همچنین راه دارخانه ها و پایگاه های امدادی برای اسکان موقت مسافران در نظر گرفته شده و با توجه به برودت هوا در صورت لزوم در این محل ها خدمات لازم برای اسکان موقت مسافران زمستانی ارائه می شود.

وی با اشاره به آماده بوده دستگاه های ستاد بحران در راستای مقابله با بحران های زمستانی در استان زنجان ابراز کرد: نیروهای هلال احمر و راهداری زنجان در محورهای مواصلاتی زنجان در حال ارائه خدمات به مسافران زمستانی در محورها هستند.

مدیرکل بحران استان زنجان تیم های امدادی در همه مناطق زنجان مستقر هستند، اظهار کرد: همه راه های مواصلاتی اصلی زنجان در حال حاضر باز بوده و احتمال یخبندان در محورها وجود دارد.

این مسئول گفت: با توجه به آغاز بارش برف در بسیاری از مناطق استان از شب گذشته همه شهرستان ها در حال آماده باش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی استان زنجان برای اسکان مسافران در راه مانده

آمادگی استان زنجان برای اسکان مسافران در راه مانده