مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:452022-01-17اقتصادي

289 سرمایه گذار امسال در شهرک های صنعتی کرمانشاه جذب شدند


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه گفت: طی 9 ماه امسال هم 289 سرمایه گذار در شهرک های صنعتی استان مستقر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بیژن کردستانی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: شرکت شهرک های صنعتی از سال 73 در استان کار خود را شروع کرده است.

وی وظیفه ذاتی شرکت شهرک های صنعتی را در ایجاد مجموعه و مکانی جهت جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی استان و ارائه خدمات از جمله آب، برق گاز، تلفن و آنچه که یک سرمایه گذار برای شروع کار و احداث واحد صنعتی نیاز دارد، بیان کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: در استان از سال 73 که روند واگذاری و آماده سازی شهرک ها را شروع کرده ایم تا سال 94 تا 95 ،که بیش از بیست سال از عمر این شرکت می گذشت با توجه به زیرساخت هایی که محیا می شد سرمایه گذار های که وارد استان می شدند هرسال در یک شاخص ثابت بین 40 تا 50 سرمایه گذار در این شهرک ها استقرار پیدا می کرد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت ها در این شهرک ها با توجه به تأمین منابع به مرور در حال انجام بود، اما از آنجا که استان کرمانشاهاز سال های قبل به عنوان یک مرکز شاخص و بزرگ در غرب کشور شناخته شده و به  عنوان موتور حرکت کننده صنعت در غرب کشور تعریف شده، با همکاری تمامی دستگاه های استان و مجموعه استانداری برای ایجاد تغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

289 سرمایه گذار امسال در شهرک های صنعتی کرمانشاه جذب شدند

289 سرمایه گذار امسال در شهرک های صنعتی کرمانشاه جذب شدند