مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:402022-01-17سياسي

شهرداری قزوین به عضویت مجمع شهرداران کلانشهر های ایران درآمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی صباغی شهردار قزوین صبح امروز دوشنبه اظهار کرد: شهر قزوین با سبقه ای باستانی به فرهنگ و تاریخ و سبک زندگی و هویت ایران اسلامی پیوند خورده است.

وی گفت: این شهر همواره در طول تاریخ، مرکز فرهنگ، علم، اندیشه، تمدن سازی و تحولات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی بوده است و از این رو باید جایگاه ویژه آن را در عصر کنونی و در توسعه کشور تبیین کرد.

صباغی تصریح کرد: چهره های شاخص شهدای گرانقدر قزوین همچون شهیدان رجایی، بابایی، لشگری، حسن پور و اسوه ایثار و مقاومت سردار آزادگان مرحوم ابوترابی و همچنین چهره های درخشان علمای گرانقدر این دیار در طول تاریخ و پرورش هنرمندان، ادیبان و دانشمندان نشان دهنده هویت ریشه دار مردم قزوین است.

شهردار قزوین با اشاره به جمعیت نیم میلیونی شهر قزوین و ضرورت توسعه آن، اضافه کرد: با پیگیری و مکاتبات انجام شده با عضویت قزوین به عنوان بیستمین عضو مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران موافقت شده است.

صباغی تاکید کرد: عضویت قزوین در این مجمع علاوه بر ارتقای جایگاه سیاسی و اجتماعی شهر قزوین، فرصت های ویژه ای را در مسیر توسعه و پیشرفت شهر و همچنین امکان تبادل نظر و استفاده از تجربیات کلان شهرها در زمینه های موفق گوناگون فراهم می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری قزوین به عضویت مجمع شهرداران کلانشهر های ایران درآمد

شهرداری قزوین به عضویت مجمع شهرداران کلانشهر های ایران درآمد