مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:352022-01-17سياسي

برگشت مبلغ قابل توجه از بودجه های مصوب به بوشهر


دادستان دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه اکنون گزارش های دو و چهار ماهه در دیوان محاسبات پیگیری می شود، گفت: در استان بوشهر مبلغ قابل توجهی از بودجه های مصوب و تخصیص داده شده برگشت می خورند که این گزارش های کوتاه مدت کمک بسزایی به برگشت نخوردن این بودجه ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور در دیدار با آیت الله صفایی بوشهری، امام جمعه اظهار داشت: با تغییر مدیریتی در دیوان محاسبات رویکردهای آن نیز تغییر کرده و با شعار محوری دیوان فناورانه، مردم پایه فعالیت خود را ادامه می دهد تا بتوان از پتانسیل مردمی برای رشد و تعالی بهره برداری کند.

  وی اضافه کرد: علاوه بر ظرفیت مردمی از پتانسیل مدیران دلسوز و توانمند برای رفع ایرادات و بی انضباطی مالی استفاده شده و این ظرفیت می تواند در تحقق رویکرد دیوان و تعالی کشور با هم افزایی و همدلی برای رشد در انضباط مالی موثر باشد.

  دادستان دیوان محاسبات کشور با تاکید بر اینکه رویکرد مردم پایه بودن دیوان محاسبات این است که همه تصمیمات دیوان بر مبنای رضایت مردم صورت می گیرد، تصریح کرد: علاوه بر مردم پایه بودن که یک رویکرد اصلی با بهره گیری از ظرفیت مردمی است و در دیوان محاسبات در اولویت قرار دارد، موضوع فناورانه بودن نیز به عنوان رویکرد دیگر با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت مبلغ قابل توجه از بودجه های مصوب به بوشهر

برگشت مبلغ قابل توجه از بودجه های مصوب به بوشهر