مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:352022-01-17سياسي

معلولان در ایران نمی توانند سفر بروند


جمعی از توان یابان (معلولان) در بازدید از موزه های ملی، پست و ملک، به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفتند که امکان سفر از افراد دارای معلولیت گرفته شده است.

- جمعی از توان یابان (معلولان) در بازدید از موزه های ملی، پست و ملک، به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفتند که امکان سفر از افراد دارای معلولیت گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این توان یابان پس از دیدن موزه های پست و ارتباطات، ملک و ملی ایران از عزت الله ضرغامی که در پایان این بازدید به جمع آن ها پیوست، تقاضا کردند امکاناتی برای شان فراهم کند تا از خدمات حوزه گردشگری استفاده کنند.

مناسب سازی فضاهای شهری از دیگر دغدغه های این افراد بود.

آن ها همچنین خواهان امکان سفر مستقل، تسهیلات قابل دسترس و همراهی پرسنل آموزش دیده بودند و اعلام آمادگی کردند از حضورشان در بازاریابی گردشگری استفاده شود.

جمع حاضر همچنین تاکید کرد مدیریت مقاصد گردشگری، حمل و نقل و ایستگاه ها برای افراد دارای معلولیت و کم توان جسمی مهم است و با اشاره به این که تفرج حکم درمان برای معلولان را دارد، خواستار فراهم کردن شرایط مناسب در این اماکن شدند.

محدودیت و در دسترس نبودن فضا و امکانات قطار و اتوبوس برای افرادی دارای معلولیت که امکان سفر را از آن ها گرفته و اقامتگاه ها و هتل های نامناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولان در ایران نمی توانند سفر بروند

معلولان در ایران نمی توانند سفر بروند