مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:252022-01-17اجتماعي

شناسایی و اسکان افراد فاقد سرپناه شهر رشت


در پی جابه جایی افرادی که سرپناه مناسبی در داخل شهر ندارند بیش از 20 نفر از این افراد شناسایی و در گرمخانه های آماده شده شهرداری رشت اسکان داده شدند.

- امیرحسین علوی همزمان با تشدید بارش برف بازدید شبانه ای از مناطق پنجگانه سطح شهر، اکیپ های مستقر و نحوه اجرای عملیات مدیریت بحران با هدف پایش شرایط و نظم بخشی به اقدامات واحدهای ذیربط انجام داد و این بازدید تا صبح امروز ادامه یافت.

وی به اطلاع رسانی برای جابه جایی افرادی که سرپناه مناسبی در داخل شهر ندارند اشاره کرد و افزود: با تلاش 6 اکیپ فعال تقریبا بیش از 20 نفر از این افراد شناسایی و در گرمخانه های آماده شده شهرداری رشت اسکان داده شدند.

علوی خاطرنشان کرد: از همه پرسنل که همزمان با شدت گرفتن بارش برف تا صبح امروز بیدار بودند و تلاش کردند تا خللی در فعالیتهای روزمره شهروندان ایجاد نشود، تقدیر می کنم.

شهردار رشت گفت: تا زمانی که بارش برف ادامه داشته باشد، پرسنل شهرداری رشت نیز در سطح شهر حضور خواهند داشت و به خدمات رسانی خود ادامه خواهند داد.

علوی با بیان اینکه در چند ماهه اخیر تمام ماشین آلات سازمان شهرداری پس از گذشت چندین سال تعمیر و اورهال شدند، عنوان کرد: شهرداری رشت با تمرکزی که در سه ماه گذشته بر روی بهسازی ماشین آلات سنگین خود داشت، یک افزایش 50 درصدی را در بخش تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و اسکان افراد فاقد سرپناه شهر رشت

شناسایی و اسکان افراد فاقد سرپناه شهر رشت