مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:252022-01-17سياسي

برگزاری برنامه های متعدد ویژه هفته بانوی ایرانی اسلامی در لرستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برپایی نمایشگاه «بانوی ایرانی اسلامی» گفت: برنامه های متعددی ویژه هفته بانوی ایرانی اسلامی در لرستان تدارک دیده شده است.

- ، حجت الاسلام مهدی قدرتی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بانوی ایرانی اسلامی در سخنانی با اشاره به اینکه واژه ای در ادبیات انقلابی و جهادی وجود دارد به نام فدا شدن که در روایات به نام ایثار از آن یاد می کنند، اظهار داشت: این واژه جایگاه ویژه ای در مکتب اسلام دارد اما در کنار آن واژه دیگری به نام فدا کردن داریم که جایگاه ویژه تری پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: اینکه کسی جان خود را در طبق اخلاص بگیرد و بدهد ویژه است اما اینکه کسی بتواند فدایی بدهد یک مقدار سخت تر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه به نظر می آید آن کسی که علمدار است و مصداق بارز این فدایی دادن است شخصیت بزرگواری به نام مادر شهید است، تصریح کرد: مادر شهدا نیز از مادر شهید بزرگواری الگو می گیرند به نام حضرت ام البنین که یک ماه و چند ستاره را فدای مکتب اسلام و حسین (ع) می کند.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه نمایشگاه بانوی ایرانی اسلامی هم توسط بانوان انقلابی و جهادی به تبعیت از الگو قرار دادن این شخصیت های بزرگوار برپا شده است، افزود: هفته بانوی ایرانی اسلامی یک کار ابداعی بود و بنا داریم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های متعدد ویژه هفته بانوی ایرانی اسلامی در لرستان

برگزاری برنامه های متعدد ویژه هفته بانوی ایرانی اسلامی در لرستان