مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:252022-01-17سياسي

درخواست110قانونگذارآمریکایی برای افزایش فشار بر ایران


عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: درخواست 110 قانونگذار آمریکایی زمانی مطرح می شود که همه طرف های برجامی از روند خوب مذاکرات وین می گویند از این رو می توان دریافت که یک بازی سیاسی و رسانه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، یعقوب رضازاده در گفت وگو با خانه ملت، در خصوص نامه 110 قانونگذار آمریکایی به بایدن برای ترک مذاکرات برجامی با ایران، گفت: این درخواست زمانی مطرح می شود که همه طرف های برجامی از روند خوب مذاکرات وین می گویند از این رو می توان دریافت که یک بازی سیاسی و رسانه ای است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی سخنگوی کاخ سفید در مقابل افکار عمومی دنیا عنوان می کند در قبال ایران همیشه دیپلماسی را ترجیح می دهند اما سیاستمداران پارلمان این کشور تلاش می کنند با ایفای نقش پلیس بد، شرایط امتیازگیری برای این کشور را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه هر چقدر گفتگوی های وین بیشتر به نتیجه میرسد، شاهد تشدید اختلافات نظرهای جناحی حزب دموکرات و جمهوری خواه هستیم، ادامه داد: در واقع آمریکایی ها می خواهند با افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران، شرایطی را فراهم کنند تا کشورمان نسبت به تحقق برخی منافعش مانند رفع کامل و یکجا تحریم ها، راستی آزمایی و غیره چشم پوشی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست110قانونگذارآمریکایی برای افزایش فشار بر ایران

درخواست110قانونگذارآمریکایی برای افزایش فشار بر ایران