مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:202022-01-17اجتماعي

سه نقطه صایین قلعه آماده اسکان در راه ماندگان


با توجه به بارندگی ها و قرارگیری صایین قلعه در مسیر جاده ترانزیت سه محل برای اسکان اضطراری در مناطق مختلف شهر در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/زنجان شهردار صایین قلعه گفت: با توجه به بارندگی ها و قرارگیری صایین قلعه در مسیر جاده ترانزیت سه محل برای اسکان اضطراری در مناطق مختلف شهر در نظر گرفته شده است.

علیرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آمادگی شهرداری صایین قلعه در اسکان اضطراری مسافران در راه مانده، تصریح کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی توسط اداره کل هواشناسی استان زنجان، مجموعه خدمات شهری شهر صایین قلعه آمادگی کامل برای مقابله با بحران احتمالی بارش برف و یا آب گرفتگی در معابر شهری و اسکان مسافران در شهر را دارد.

وی افزود: همه ماشین آلات سنگین و سبک، امکانات سازمان آتش نشانی و نیروی خدمات شهری با توجه به هشدار سازمان هواشناسی در آماده باش هستند.

کاظمی با بیان اینکه سه محل برای اسکان اضطراری در مناقط مختلف شهر در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: مدیریت بحران شهرداری صایین قلعه با همکاری حوزه مقاومت بسیج و هیئت امنای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اقدام به آماده کردن این مکان برای اسکان اضطراری مسافران کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه نقطه صایین قلعه آماده اسکان در راه ماندگان

سه نقطه صایین قلعه آماده اسکان در راه ماندگان