مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:152022-01-17سياسي

نرخ بیکاری در برخی مناطق سیرجان به صفر رسیده است


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نرخ بیکاری در برخی مناطق این شهرستان به صفر رسیده است گفت: در آینده ای نه چندان دور سیرجان به شهرستان بدون بیکار تبدیل خواهد شد.

- شهباز حسن پور در نشست مشترک با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان و معاون فرماندار، شهردار و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت های معدنی و صنعتی شهرستان سیرجان در خصوص مسایل پیرامون شهر ثبت جهانی سیرجان با بیان اینکه ملت ایران بیش از 270 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است اظهار کرد: امروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسوه مقاومت و الگوی همه آزادی خواهان در سطح جهان مطرح است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی کرمان به عنوان پایتخت مقاومت افزود: در آینده نزدیک راهیان نور سردار سلیمانی راه اندازی می شود تا امکانات و شرایط حضور زائران سردار دل ها در کرمان فراهم شود.

او با تاکید بر اینکه در بیشتر ایام سال ضریب اشغال مراکز اقامتی سیرجان تکمیل است بیان کرد: به زودی با افتتاح فاز اول هتل 5 ستاره سیرجان ظرفیت اقامتی این شهرستان افزایش می یابد.

حسن پور از امکان اعطای تسهیلات به همه سرمایه گذاران صنعت گردشگری استان کرمان از محل تبصره 18 خبر داد و تاکید کرد: با پیگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری در برخی مناطق سیرجان به صفر رسیده است

نرخ بیکاری در برخی مناطق سیرجان به صفر رسیده است