مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:102022-01-17بين الملل

سفر هیئتی از اندونزی به اراضی اشغالی


رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تل آویو و واشنگتن سعی دارند تا اندونزی را قانع کنند به مسیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بپوندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربیه، رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، در سایه تماس های بین تل آویو و واشنگتن از یک سو و جاکارتا از سوی دیگر؛ هیئتی از اندونزی به منظور کسب اطلاع از تجارب در مقابله با شیوع ویروس کرونا به اراضی اشغالی سفر کرد.

این سفر با هماهنگی شورای امنیت ملی و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی انجام شده است.

رادیو عبری زبان به نقل از منابعی در شورای امنیت ملی و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اعضای هیئت اندونزی مطلع شدند که اسراییل نسبت به اشتراک گذاشتن و تبادل تجارب مقابله با کرونا خشنود است و تصمیم گرفته شده است که این سفر محرمانه بماند.

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، چند روز قبل از یاییر لاپید، وزیر خارجه این رژیم سوالی در خصوص امکان دستیابی به توافق عادی سازی روابط با اندونزی پرسیده شد و وی پاسخ داد، اسراییل تلاش دارد توافق های آبراهام را توسعه دهد و رایزنی ها و تماس هایی با کشورهای مختلف وجود دارد.

لاپید از ذکر مستقیم نام این کشورها که در حال تماس با آنها است، از بیم اینکه به فرصت های موفقیت آمیز بودن این تماس ها لطمه برساند، سرباز زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیئتی از اندونزی به اراضی اشغالی

سفر هیئتی از اندونزی به اراضی اشغالی