مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:102022-01-17سياسي

اختصاص درصد مشخصی از بودجه دانشگاه های علوم پزشکی به مقوله فناوری


اولین نشست کارگروه فنی شورای فناوری سلامت با حضور مدیران مربوطه و تعدادی مدیران از دانشگاه های علوم پزشکی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، - صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفعالیت می کند.

دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت هم ذیل این شوراست.

وی افزود: تعیین اولویت های فناوری، برنامه ریزی و سیاست گذاری، کمک به افزایش جذب سرمایه، توانمندسازی شرکت های دانش بنیان در نظام سلامت،کمک به برقراری امنیت سرمایه گذاری، گسترس و تاسیس شرکت های دانش بنیان سلامت با استقرار در مراکز رشد پارک های علم و فناوری و شهرکت های دانش سلامت از جمله اهداف شورا تعیین شده است.

دکتر افشین زرقی رییس کارگروه فنی شورای عالی فناوری سلامت با اشاره به اینکه راه اندازی این کارگروه به معنای لزوم حرکت شتابان به سوی پژوهش های فناوری است، گفت: علاوه بر اینکه اعضای حاضر در کارگروه باید نظرات و طرح هایشان را مطرح کنند باید برنامه ها را از گروه های مختلف و ذینفعان جمع آوری کرده و پرورش بدهیم و سپس به شورا بفرستیم.

رییس کارگروه فنی شورای عالی فناوری سلامت، افزود: اختصاص درصد مشخصی از بودجه دانشگاه های علوم پزشکی به مقوله فناوری و تبیین مدل های اقتصادی در دانشگاه ها از جمله اقداماتی است که در وهله نخست باید انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص درصد مشخصی از بودجه دانشگاه های علوم پزشکی به مقوله فناوری

اختصاص درصد مشخصی از بودجه دانشگاه های علوم پزشکی به مقوله فناوری