مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:002022-01-17اجتماعي

مدارس کردستان فردا سه شنبه تعطیل است/ادارات با دو ساعت تاخیر شروع می شود


️ استاندار کردستان از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی در سطح استان برای فردا سه شنبه به دلیل تداوم بارش ها و کاهش دمای هوا خبر داد و گفت: فردا فعالیت ادارات استان هم با دو ساعت تاخیر شروع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان ضمن شکرگزاری به پاس بارش های مناسب در سراسر استان و تقدیر از تلاش فرمانداران و مدیران در ستاد مدیریت بحران، اظهار داشت: با توجه به بارش برف در سراسر استان و کاهش دمای هوا فردا سه شنبه بیست و هشتم دی ماه تمامی مقاطع تحصیلی در سطح شهر و روستا تعطیل است و ادارات نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی با بیان اینکه علیرغم بارش های سنگین برف در دو روز گذشته شاهد کمترین مشکلات و بهترین عملکرد بودیم، گفت: تدابیر درست و به هنگام مدیران در حوزه های کاری خود باعث شد تا کمترین مشکل را در مدیریت وضعیت داشته باشیم.

زارعی کوشا در ادامه بر لزوم برف روبی و باز شدن راه های روستایی تا 24 ساعت آینده در سطح استان تاکید کرد و افزود: تمامی نهادها و سازمان ها، پیمانکاران طرف قرارداد راه و شهرسازی و دیگر شرکت ها با ماشین آلات سنگین خود برای بازگشایی راه ها و مسیرهای مسدود شده شهری و روستایی با راهداری همکاری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کردستان فردا سه شنبه تعطیل است/ادارات با دو ساعت تاخیر شروع می شود

مدارس کردستان فردا سه شنبه تعطیل است/ادارات با دو ساعت تاخیر شروع می شود