مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:002022-01-17اجتماعي

بارش ها امشب و فردا در هرمزگان شدت می یابد


معاون عمرانی استانداری هرمزگان گفت: سامانه بارشی اخیر در استان هم اکنون در حال تغذیه رطوبت است و بارش ها امشب و فردا در کل هرمزگان شدت بیشتری خواهد داشت.

- رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: سامانه بارشی کنونی بر فراز استان بر اساس اعلام هواشناسی در حال تغذیه رطوبت است و طی امشب و فردا (سه شنبه) فعالیت شدیدتری در استان خواهد داشت.

وی با بیان این که سامانه بارشی اخیر در میناب و رودان بیش از 100 میلی متر تاکنون بارش داشته است، عنوان داشت: شدت بارش ها در جنوب استان کرمان بسیار بالا بوده به طوری که هیچ رودخانه فصلی در میناب و رودان نیست که حامل سیلاب نباشد.

معاون استاندار هرمزگان همچنین گفت: امشب بارندگی شدیدی در تمامی شهرهای استان خواهیم داشت و احتمالا مجبور خواهیم بود تا شدت خروجی سدهای استان را نیز افزایش دهیم و لذا حجم رواناب جاری در پایین دست سد استقلال میناب و سد شمیل و نیان بالاست و از مردم می خواهیم به هیچ وجه به آبنماها و کانون های خطر نزدیک نشوند.

مدرس از اعلام هشدار نارنجی به تمامی دستگاه ها و اعلام آماده باش کامل به دستگاه های امدادی خبر داد و گفت: در تخلیه یکهزار نفر از اهالی روستاهای مازغ بالا و پایین و تمبک شاهد همکاری بسیار نزدیک سپاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها امشب و فردا در هرمزگان شدت می یابد

بارش ها امشب و فردا در هرمزگان شدت می یابد