مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:002022-01-17اجتماعي

انسداد 10 جاده اصلی و 1300 جاده روستایی در کشور


از 1300 محور روستایی مسدود شده، 300 محور در روستاهای استان های جنوبی کشور هستند که علت انسداد این محورها آبگرفتگی است.

- مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری گفت: در حال حاضر به دلیل بارش باران و برف 10 محور شریانی و 1300 محور روستایی در سطح کشور مسدود شده است.

فرهاد مهریاری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت راه های کشور با توجه به شرایط جوی و بارش برف و باران در بسیاری از مناطق و استان ها اظهار داشت: در حال حاضر در سطح کشور با انسداد 10 محور شریانی و 20 محور غیرشریانی و فرعی در استان های شمال کشور، کردستان (6 محور)، لرستان (یک محور)، هرمزگان (2 محور)، بوشهر (یک محور) و حدفاصل تهران- البرز چالوس و آزادراه تهران- شمال (یک محور) مواجه هستیم.

وی افزود: همچنین اغلب محورهای غیرشریانی مسدود شده در استان های کردستان، کرمان و استان های شمالی به دلیل کولاک برف و استان های جنوبی به دلیل طغیان رودخانه و سیل، واقع هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: راهداری در تمام استان ها از چند روز قبل با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای پیش بینی های هوا در آماده باش بودند و به محض فروکش شدن کولاک برف و باران، عملیات بازگشایی این محورها شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 10 جاده اصلی و 1300 جاده روستایی در کشور

انسداد 10 جاده اصلی و 1300 جاده روستایی در کشور