مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:552022-01-17سياسي

دروازه های دنیا با عضویت در پیمان شانگهای بر روی ایران باز می شود


رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: عضویت ایران در پیمان شانگهای به معنای گشودن دروازه های دنیا بر روی کشور ایران است و باید آن را به معنای شکستن دیوار تحریم ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، روح الله عباسپور روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، اظهار کرد: آغاز برنامه 25 ساله همکاری های اقتصادی بین ایران و چین را باید در همین راستا بدانیم.

وی اظهار داشت: دشمن فکر می کرد با تشدید تحریم ها و فشار بر روی جامعه، ایران را دچار فروپاشی می کند در حالی که امروز شاهد گشوده شدن دروازه های جدیدی به روی ایران در عرصه های دیپلماسی و ارتباطات و تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با دنیا هستیم.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال تحولات ایجاد شده و نقش آفرینی کشورمان در عرصه های جهانی، امروز کشورهای حاشیه خلیج فارس به دنبال برقراری ارتباط با ایران هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: پیشبرد اصلاح الگوی کشت، توسعه مکانیزاسیون، رشد آبیاری های نوین و تقویت سرمایه گذاری در حوزه دام، طیور، گلخانه و صنایع تبدیلی باید در اولویت برنامه های وزرات جهاد کشاورزی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه های دنیا با عضویت در پیمان شانگهای بر روی ایران باز می شود

دروازه های دنیا با عضویت در پیمان شانگهای بر روی ایران باز می شود