مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:552022-01-17سياسي

عوامل ترویج بی سوادی باید شناسایی و مسدود شود


مدیر دفتر پژوهش و تولید محتوای سازمان نهضت سواد آموزی کشور گفت: شناسایی افراد بی سواد و انسداد مبادی بی سوادی ضرورتی انکارناپذیر است.

- حمید رضا مشهدی عباسی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن اشاره به اهمیت سواد و سواد آموزی در تعالیم دین مبین اسلام خاطر نشان کرد: سواد آموزی یک موضوع مهم بین المللی است که در شاخص های توسعه یافتگی کشور های نقش موثری دارد.

وی با اشاره به دغدغه های مختلف آموزش و پرورش در حوزه های مختلف آموزشی، نیروی انسانی، مالی و فرهنگی تاکید کرد: توجه به سواد و سواد آموزی و تلاش در راستای ریشه کنی بی سوادی نیز ضرورتی انکار ناپذیر است.

مشهدی عباسی با اشاره به تاکید و نگاه خاص مقام معظم رهبری به سواد آموزی و ریشه کنی بی سوادی در کشور بر انسداد مبادی بی سوادی در مناطق مختلف کشور تاکید کرد و افزود: ریشه کنی بی سوادی نیازمند عزم ملی و تعامل و همکاری همه ی نهاد های دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش است.

مدیر دفتر پژوهش و تولید محتوای سازمان نهضت سواد آموزی کشور با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در دوسال اخیر متاسفانه بر اساس بررسی های صورت گرفته تعدادی از دانش آموزان پایه اول به دلایل مختلف ثبت نام نکرده اند و به چرخه بی سوادان اضافه خواهد شد خاطر نشان کرد: شناسایی افراد بی سواد و انسداد مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل ترویج بی سوادی باید شناسایی و مسدود شود

عوامل ترویج بی سوادی باید شناسایی و مسدود شود