مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:552022-01-17سياسي

کتابخانه های عمومی و دانشگاه سمنان تفاهمنامه همکاری امضا کردند


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از انعقاد یک تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه سمنان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان به منظور گسترش همکاری ها و استفاده از ظرفیت های همدیگر خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از انعقاد یک تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه سمنان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان به منظور گسترش همکاری ها و استفاده از ظرفیت های همدیگر خبر داد.

دکتر سیف الله سعدالدین در حاشیه امضای این تفاهمنامه اظهار کرد: این تفاهم نامه به امضای دکتر مسعود نصیری زرندی رییس دانشگاه سمنان و محمد طاهریان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سمنان رسید و در آیینی در شورای دانشگاه سمنان بین طرفین مبادله شد .

وی افزود: همکاری مشترک به منظور اجرای برنامه های علمی ، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در حوزه کتابخانه های عمومی استان برای ارتقاء فرهنگ کتابخوانی و مطالعه و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، فناوری اطلاعات و نظام های اطلاع رسانی برای ترویج فرهنگ مطالعه ، کتاب و خواندن از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه است .

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان، همچنین برگزاری نشست هایی با محوریت معرفی، نقد و رونمایی از کتاب ، مشارکت دو جانبه در استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اجرای برنامه های فرهنگی و همکاری در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی و دانشگاه سمنان تفاهمنامه همکاری امضا کردند

کتابخانه های عمومی و دانشگاه سمنان تفاهمنامه همکاری امضا کردند