مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:502022-01-17اجتماعي

3روستا در میناب تخلیه اضطراری شد/ احتمال وقوع سیل در روستاهای هم مرز با کرمان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از تخلیه اضطراری سه روستای تمبک، مازغ بالا و مازغ پایین در میناب خبر داد و گفت: ساکنان در حال انتقال به مناطق امن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهردا حسن زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: بارش های گسترده ای از شامگاه امروز تا شامگاه فردا در کل استان به وقوع خواهد پیوست و ضرورت دارد از قرار گیری در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها و ترددهای غیرضرور درون شهری و برون شهری به شدت پرهیز شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه سامانه بارشی از شامگاه امروز تقویت می شود، اظهار کرد: بارش های گسترده ای از شامگاه امروز تا شامگاه فردا در کل استان به وقوع خواهد پیوست و ضرورت دارد از قرار گیری در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها و ترددهای غیرضرور درون شهری و برون شهری به شدت پرهیز شود.

وی افزود: طی این مدت صعود به ارتفاعات نیز به دلیل وقوع تندباد لحظه ای بسیار خطرناک است.

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان همچنین به ساکنان روستاهای هم مرز با استان کرمان هشدار داد: با توجه به حجم سنگین بارش ها و اعلام هشدار سطح قرمز در استان هرمزگان، علی رغم شرایط مساعد جوی در برخی مناطق استان، امکان جاری شدن سیلاب ناشی از بارش ها در جنوب استان کرمان در روستاهای هم مرز وجود دارد و باید از تردد در رودخانه های فصلی به شدت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3روستا در میناب تخلیه اضطراری شد/ احتمال وقوع سیل در روستاهای هم مرز با کرمان

3روستا در میناب تخلیه اضطراری شد/ احتمال وقوع سیل در روستاهای هم مرز با کرمان