مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:452022-01-17اجتماعي

راه 100 روستای هرمزگان بر اثر سیل مسدود شده است/ 30 روستا گرفتار بی برقی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: سیلاب شدید راه 100 روستای هرمزگان را در مناطق مختلف استان مسدود کرده است.

- مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: سیلاب سبب مسدود شدن راه 100 روستای هرمزگان، قطع آب 67 روستا و قطعی برق 30 روستا شده است.

وی افزود: طغیان رودخانه ها بخصوص در محل آبنماها موجب شده تا عملا امکان تردد بسیاری مسیرهای روستایی و برخی محورهای اصلی استان با سختی صورت گیرد و برخی محورهای نیز کاملا مسدود شده اند که البته با کاهش بارش ها از چهارشنبه به تدریج باز می شوند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، مسیر بندرعباس به بندرخمیر نیز در دو نقطه دچار انسداد است که البته راه جایگزین اعلام شده و عوامل پلیس راه نیز در حال هدایت خودروها به سمت محور جایگزین هستند.

همچنین در منطقه کَنخ در غرب استان نیز مسدودی داریم و به طور کلی از عموم مردم استان تقاضا داریم از تردد غیرضرور در محورهای استان بپرهیزند.

حسن زاده با بیان این که طی ساعات آینده بارش های شدیدتری در استان در راه است، عنوان کرد: دریچه سدهای شمیل و نیان و استقلال میناب نیز گشوده شده و بیش از 1000 نفر از اهالی روستاهای تمبک، مازغ بالا و مازغ پایین نیز تخلیه شده و در مکان مناسب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه 100 روستای هرمزگان بر اثر سیل مسدود شده است/ 30 روستا گرفتار بی برقی

راه 100 روستای هرمزگان بر اثر سیل مسدود شده است/ 30 روستا گرفتار بی برقی