مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:452022-01-17اقتصادي

توزیع 400 سبد معیشتی بین مددجویان شهر سیل زده مورموری


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از توزیع سبدهای معیشتی و غذایی در بین 400 خانواده مددجوی این نهاد در شهر سیل زده مورموری از توابع شهرستان آبدانان خبر داد.

- ، رضا طاهری ظهر دوشنبه در سفر به بخش مورموری آبدانان و در حاشیه بازدید از خانه های مددجویان آسیب دیده این شهر اظهار کرد: این سبدهای معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، کنسرو و اقلام دیگر بوده که در بین همه مددجویان کمیته امداد شهر مورموری توزیع شده است.

وی با عنوان اینکه ارزش هر یک از این سبدهای غذایی بیش از 400 هزار تومان است، گفت: این کمک ها با مشارکت کمیته امداد و برخی دستگاه های دیگر تهیه و توسط امدادگران این نهاد توزیع شده اند.

وی با عنوان اینکه تعداد هشت خانواده مددجوی شهر مورموری از حادثه سیل آسیب دیده اند، گفت: این تعداد خانواده علاوه بر این بسته های معیشتی 400 هزار تومانی، پیش از این و در نخستین روز پس از حادثه سیل, کمک هایی شامل: بسته های معیشتی 700 هزار تومانی، کارت خرید نقدی 500 هزار تومانی، پتو، موکت، رختخواب و برخی نیز بخاری گازی از کمیته امداد دریافت کرده که ارزش کمک های صورت گرفته به هر خانواده بیش از 5 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد با عنوان اینکه برخی خانواده های مددجوی شهر مورموری .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 400 سبد معیشتی بین مددجویان شهر سیل زده مورموری

توزیع 400 سبد معیشتی بین مددجویان شهر سیل زده مورموری