مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:402022-01-17اقتصادي

بیت کوین سراشیبی سقوط را طی می کند؟


سرمایه گذاران به دنبال نشانه هایی هستند که بزرگ ترین ارز دیجیتال روند نزولی خود را پایان دهد و بر اساس ارزش بازار وارد چرخه صعودی جدید شود اما بیت کوین در بحبوحه مشکلات اقتصادی به کاهش خود ادامه می دهد همچنین اتریوم و اکثر آلت کوین های دیگر نیز از یک الگوی .

- سرمایه گذاران به دنبال نشانه هایی هستند که بزرگ ترین ارز دیجیتال روند نزولی خود را پایان دهد و بر اساس ارزش بازار وارد چرخه صعودی جدید شود اما بیت کوین در بحبوحه مشکلات اقتصادی به کاهش خود ادامه می دهد همچنین اتریوم و اکثر آلت کوین های دیگر نیز از یک الگوی کند مشابه پیروی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کوین دسک، جو دی پاسکوال، مدیرعامل صندوق تامینی بیت بول کپیتال گفت: مسیر بیت کوین در روزهای گذشته نوسانی بود، روند مشخصی نداشت و حجم معاملات آن نیز کم بود؛ زمانی که بیت کوین افت شدیدی را تجربه می کند، سرمایه گذاران و معامله گران به دنبال خرید تهاجمی برای کاهش و برگشت هستند.

مشکلات بازار رمزارزها در حالی رخ می دهد که سویه اُمیکرون در حال افزایش است و بسیاری از مشاغل با مشکلات زنجیره تامین و افزایش هزینه مواد خام مقابله می کنند.

بانک مرکزی ایالات متحده نیز گزارش کرد که تورم به هفت درصد رسیده و بالاترین رقم در 40 سال گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیت کوین سراشیبی سقوط را طی می کند؟

بیت کوین سراشیبی سقوط را طی می کند؟