مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:402022-01-17سياسي

مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی منصوب شد


استاندار هرمزگان با صدور حکمی «حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر میرزایی» را به سمت مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی، منصوب کرد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر میرزایی را به سمت مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی، منصوب کرد.

مهدی دوستی، صبح امروز (27 دی) با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر میرزایی را به سمت مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی، منصوب کرد.

در حکم استاندار هرمزگان خطاب به میرزایی آمده است: با عنایت به تخصص و تعهد جنابعالی و به موجب این حکم به سمت مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی، منصوب می گردید.

انتظار می رود با بذل توجه به منشور اخلاقی دولت مردمی ایران قوی و در هماهنگی با دیگر دستگاه های کشوری و لشکری و با بهره گیری از نیروهای مجرب و توانا در انجام وظایف محوله، عمل نمایید.

همچنین اینک که به عنوان بخشی از بدنه دولت سیزدهم به خدمت مشغول هستید، امیدوارم با اتکال به ذات ایزد منان، خود را خدمتگزار صادق برای مردم شریف استان هرمزگان دانسته و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سربلندی جمهوری اسلامی ایران، کوشا باشید.

توفیق روزافزون شما را آرزومندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی منصوب شد

مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی منصوب شد