مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:402022-01-17اقتصادي

پیشنهاد برزیل برای تهاتر کالا با ایران


معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران همچنین در خصوص همکاری با کشور برزیل در زمینه ایجاد زنجیره بین المللی و منطقه ای تامین کالا وتوسعه همکاری های بانکی و تهاتر میان دو کشور اعلام آمادگی کرد.

- معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با لودمار گونسالوس دی آگیارنتو، سفیر جمهوری فدراتیو برزیل و هیات همراه با برشمردن ظرفیت های بالقوه همکاری در زمینه های معدن، پتروشیمی، صنایع پزشکی، صنایع کشاورزی، صنایع ماشین سازی، خودروسازی و کشت فراسرزمینی بر تقویت همکاری های بیش از پیش تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از سازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا پیمان پاک در دیدار با سفیر برزیل با اشاره به زمینه های توسعه تجارت با کشور برزیل به عنوان مهمترین کشور در منطقه امریکای لاتین و به عنوان یک بازار هدف دارای پتانسیل بالا برای توسعه همکاری های تجاری، این کشور را به عنوان یکی از کشورهای هدف و مقاصد صادراتی ایران برشمرد.

معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به توجه جدی دولت درخصوص توسعه تجارت با کشورهای منطقه امریکای لاتین به خصوص برزیل ابراز امیدواری کرد با تنوع بخشی به محصولات صادراتی روابط تجاری فی مابین در راستای تعمیق هرچه بیشتر پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد برزیل برای تهاتر کالا با ایران

پیشنهاد برزیل برای تهاتر کالا با ایران