مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:302022-01-17اجتماعي

بارش برف در کردستان به یک متر رسید/ادارات استان ساعت 12 تعطیل شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: بیشترین بارش ها در کردستان مربوط به شهرهای مریوان، بانه و سقز بوده و در برخی نقاط سطح بارش ها به 50 سانتیمتر تا یک متر رسیده است.

- محمد فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ورود این موج بارشی به کشور و استان موجب بارش قابل توجه نزولات آسمانی و خوشحالی مردم کردستان شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی هایی که در مورد این وضعیت از طریق هواشناسی انجام گرفته تمهیدات لازم برای این شرایط اندیشده شده و خوشبختانه هیچ مشکلی تاکنون در مدیریت خدمات رسانی در استان نداشته ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان افزود: بیشترین بارش ها مربوط به شهرهای مریوان، بانه و سقز بوده تا جایی که سطح بارش ها در برخی از شهرها به 50 سانت تا یک متر رسیده است.

وی با بیان اینکه از دیروز محدودیت در تمام محورها در تردد کشنده ها و ماشین های سنگین اعمال شده است، گفت: با وجود محدودیت های اعمال شده اما هیچ مشکلی برای مسافرین و کاربران جاده های استان اتفاق نیفتاده و خدمات رسانی به صورت منظم و مستمر توسط تیم های مختلف امدادی و راهداری در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان اذعان کرد: اسکان اضطرای مسافران هم توسط تیم های حاضر در محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در حال انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در کردستان به یک متر رسید/ادارات استان ساعت 12 تعطیل شد

بارش برف در کردستان به یک متر رسید/ادارات استان ساعت 12 تعطیل شد