مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:302022-01-17اجتماعي

همه رودخانه های فصلی میناب و رودان سیلابی شده اند/ مردم از تردد غیرضرور بپرهیزند


فرمانداران میناب و رودان از سیلابی شدن همه رودخانه های فصلی این دو شهرستان خبرداده و از مردم خواسته اند از ترددهای غیرضرور بپرهیزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید سلحشور ظهر امروز در بیان آخرین وضعیت شهرستان میناب در پی بارش های سیلابی اخیر عنوان کرد: از تمام مناطق شهری و روستایی میناب خبر می رسد که همه رودخانه های فصلی بدلیل بارش شدید باران در بالادست شهرستان میناب طغیان کرده اند.

وی افزود: بارش در جنوب استان کرمان بسیار شدید بوده و رواناب ها در حال رسیدن به هرمزگان هستند و همین مسأله موجب شده تا بسیاری از رودخانه های فصلی و مسیل ها مملو از سیلاب باشد.

فرماندار میناب از مردم عاجزانه خواست تا از تردد غیرضرور بپرهیزند.

سلحشور همچنین با بیان این که تاکنون 1100 نفر از اهالی روستاهای در معرض سیل از جمله مازغ بالا، مازغ پایین و تمبک اسکان اضطراری داده شده اند، عنوان کرد: همکاری سپاه و هلال احمر در انتقال دام و اسباب و وسایل مردم بسیار گسترده بوده است.

سرپرست فرمانداری رودان نیز با اعلام هشدار نارنجی در این شهرستان از بارش های شدید در ساعات آینده در این شهرستان خبر داد و گفت: در رودان نیز رودخانه های فصلی به جریان افتاده اند و چون سیل از بالادست در حال ورود به رودخانه ها برای ریختن به دریا است لذا از مردم تقاضا دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه رودخانه های فصلی میناب و رودان سیلابی شده اند/ مردم از تردد غیرضرور بپرهیزند

همه رودخانه های فصلی میناب و رودان سیلابی شده اند/ مردم از تردد غیرضرور بپرهیزند