مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:302022-01-17اقتصادي

کوچه پس کوچه های این شهر بوی کفش می دهد!+فیلم


عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی تلاشگران شهر هیدج با اشاره به برپایی نمایشگاه تخصصی کفش در این شهر،گفت: در این نمایشگاه علاوه بر حضور تولیدکنندگان بومی، - عسگری با اشاره به خرید کالای ایرانی افزود: از مردم درخواست می کنم که با خرید کالای ایرانی که فرقی نمی کند چه نوع کالای باشد از قشر کارگر و تولید کننده حمایت بیش از بیش را داشته باشند.

این کار آفرین هیدجی که با جذب نیروی بومی و آموزش آنها کمکی به اقتصاد کشور کرده است ادامه می دهد: همه این کفش ها به دست کارگران بومی شهر هیدج تولید شده است.

ردپای کفش های هیدج علاوبر روانه بازارهای داخلی در بازارهای خارجی هم چون افغانستان و آذربایجان، گرجستان و عراق دیده می شود.

این صنعتکار هیدجی با بیان اینکه این روزها کفش تنها صنعت مردم این شهر شده و کمتر کسی پیدا می شود که به تولید کفش روی نیاورده باشد ادامه داد: همه تولیدکنندگان این صنعت از متولیان این امر علاوه بر حمایت خواستار تهیه فضا و جا و مکان هستند.

هیدج میزبان نمایشگاه تخصصی کفش  نقی نقیلو، عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی تلاشگران شهر هیدج با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت کفش در این شهر، اظهار کرد: این نمایشگاه در سایت تخصصی کفش هیدج از روز 27 تا 30 دی ماه سال جاری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچه پس کوچه های این شهر بوی کفش می دهد!+فیلم

کوچه پس کوچه های این شهر بوی کفش می دهد!+فیلم