مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:152022-01-17اقتصادي

فروش کاغذ سابلیمیشن


واردات و فروش کاغذ سابلیمیشن کاغذ انتقال transferpaper با بالاترین کیفیت کاغذ چاپ با برترین کیفیت توسط شرکت پارس تجارت آرادمهر وارد کننده انواع کاغذ سابلیمیشن در ایران.

- کاغذ انتقال transferpaper با بالاترین کیفیت کاغذ چاپ با برترین کیفیت توسط شرکت پارس تجارت آرادمهر وارد کننده انواع کاغذ سابلیمیشن در ایران.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام رنگ اول، شرکت بین الملی پارس تجارت آراد مهر(رنگ اول) در زمینه فروش کاغذ سابلیمیشن پس از بررسی و نیاز سنجی های چاپخانه داران ارجمند در حوزه چاپ دیجیتال پارچه برآن شد تا کاغذ سابلیمیشن یا رول انتقال را با بالاترین کیفیت بعنوان اولین وبزرگترین وارد کننده کاغذ سابلیمیشن در ایران دارای استاندارد مدیریت کیفیت 9001 ISO و ISO 14001 تامین و در اختیار مصرف کنندگان این صنعت قراردهد.

این شرکت با سالها تجربه در زمینه واردات تخصصی و فروش بنر و انواع ملزومات چاپ دیجیتال و کاغذ چاپ سابلیمیشن با بهره مندی از دانش و تجربه متخصصین این حوزه توانسته بخش وسیعی از نیازمندی های بازار چاپ کشور را پوشش دهد.

فروش کاغذ سابلیمیشن چینی شرکت پارس تجارت آراد مهر توانسته با توجه به نیاز بازار چاپ پارچه بهترین و مرغوب ترین کاغذ دارای کوتینگ بالا را از کشور چین وارد کشور عزیزمان ایران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش کاغذ سابلیمیشن

فروش کاغذ سابلیمیشن