مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:152022-01-17اجتماعي

شیرابه زباله جاده دسترسی بابلکنار به بندی شرقی را مسدود کرد


  پیگیری های مردمی از مسؤولان شهرستان بابل به نتیجه نرسیده و در یک اقدام خودجوش اهالی نسبت به بازسازی و بهسازی اقدام کردند.

به دلیل محدودیت های مالی و با توجه به اینکه بخشی از کم کاری های سر ریزشدن شیرابه زباله متوجه شهرداری بابل است، مردم انتظار دارند که متولیان امر در این حوزه نسبت به تامین اعتبارات اقدامات لازم را در برنامه کاری خویش قرار دهند.

در همین ارتباط  قاسم دابوییان شهردار بابل اعلام کرد؛ که با معاون عمرانی شهرداری برای انجام مصاحبه هماهنگی های لازم را انجام می دهد.

 مولانا معاون عمرانی شهرداری بابل نیز با اعلام اینکه اقدامات فنی نیاز به بررسی دارد و اگر نیاز به ایجاد دیوار حائل است باید برآورد هزینه شده و پس از آن نسبت به تامین اعتبار اقدام شود،گفت: مردم منطقه اعلام کردند که نمی توانیم تا نسبت به احداث دیوار اقدام شود.

وی اضافه کرد: با موافقت شهردار نسبت به تامین مصالح اقدام شده و درخواست تامین چهار لوله بتنی بری انحراف آب هم در حال انجام است.

این مسؤول خاطر نشان کرد: شهرداری از این بابت مشکلی نداشته و کمک های لازم را انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در حال حاضر راه انحرافی بدون مشارکت دستگاه های اجرایی با خودیاری مردم احداث شده است، مردم انتظار دارند مساعدت و مشارکت افراد مسؤول در کمک به بهسازی و بازسازی دیوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرابه زباله جاده دسترسی بابلکنار به بندی شرقی را مسدود کرد

شیرابه زباله جاده دسترسی بابلکنار به بندی شرقی را مسدود کرد