مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:452022-01-17اقتصادي

عرضه تولیدات مشاغل خانگی در پنجشنبه های مهارتی


دبیر اجرایی نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی اصفهان گفت: نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی باعث تقویت روابط عمومی افراد فعال در زمینه مشاغل خانگی و تقویت اصول بازاریابی در این حوزه می شود.

- نسرین کاردانی اصفهانی در گفت وگو با ایسنا، درباره برپایی نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی در اصفهان، اظهار کرد: نمایشگاه حکیم، فعالیت خود را از اوایل آبان و در روزهای پنجشنبه با عنوان نمایشگاه پنجشنبه های مهارتی آغاز کرد.

در این نمایشگاه، بانوان فعال در حوزه مشاغل خانگی تولیدات دست ساز خود را که شامل انواع سرویس آشپزخانه، زیورآلات سنتی، عروسک سازی، خمیر گل چینی و .

است، عرضه می کنند.

دبیر اجرایی نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی اصفهان گفت: در این نمایشگاه، هر هفته به صورت میز به میز درباره کیفیت کالاها و اشباع کالاها از لحاظ کمیت و .

مشاوره می دهیم تا فعالان حوزه مشاغل خانگی نسبت به گذشته ارتقا پیدا کنند و همچنین اگر افرادی در خانه مشغول به کار هستند، مردم و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه با فعالیت آنها آشنایی پیدا کنند.

وی افزود: از سوی دیگر این نمایشگاه باعث تقویت روابط عمومی و اجتماعی افراد فعال در حوزه مشاغل خانگی می شود تا بتوانند به ضروریات اولیه کار خود دست پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه تولیدات مشاغل خانگی در پنجشنبه های مهارتی

عرضه تولیدات مشاغل خانگی در پنجشنبه های مهارتی